четвер, 8 січня 2009 р.

Заробляйте з popunder

Реклама - найкращий спосіб заробітку без зайвих витрат... Даний спосіб використовується майже скрізь. Ну наприклад, якщо ви граєте в різні онлайн ігри (найкращою з них на мій погляд є heroeswm), то ви знаєте що в кожного гравця є клан чи альянс, в яких обов'язково є свій клан на якому можна не погано заробити...

1)Для початку вам потрібно зробити сайт, безкоштовний теж можна.(якщо не виходить, можете заказати в мене)

2)Вам потрібно зареєструватись в системі WebMoney. Зароблені гроші переводитись будуть туди.

3)Тепер вам потрібно зареєтруватись в цих программах:

---> popunder.ru

---> popuptraf.ru

---> 1under.ru

Я вам раджу зареєструватись на всіх цих сайтах, і ставити рекламні банери з них всіх, що б ваш прибуток був в 3 раза більший (не 10$, а 30$ мінімум). Також там в настройках виберіть свій тарифний план, я раджу вибирати найвищий, що б прибуток був більшим.

4)Тепер встате на свій сайт їхні банери (HTML коди), це зробити дуже легко, там все буде написано.

5)А тепер вам потрібно розкручувати свій сайт. Пишіть про нього на різних форумах, кидайте силки друзям в аські, піднімайте рейтинг свого сайту (тИЦ, PR). Більше про розкрутку сайту читайте у мене на блозі. Чим більше у вас відвідувачів на сайті і кліків по рекламних банерах, тим більше грошей ви заробите.

Також вони платят певний % за кожного реферала (користувача, який зареєструвався по вашій спеціальній силці), який заробляє з цими програмами.

Успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар